Головна » Архів матеріалів

Категорія: Виховні заходи | Переглядів: 353 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 07.03.2018 | Коментарі (0)

Діти вважають літо тим часом, коли можна нарешті скласти на полицю всі книги й відпочити, особливо якщо вони відчувають труднощі при читанні або проявляють до нього не найбільший інтерес. Але чи маємо ми право звинувачувати їх у цьому, коли позаду такий довгий і непростий навчальний рік?.. Проте повна відмова від читання під час канікул (не тільки літніх) може призвести до того, що дитина втратить навички, набуті клопіткою працею.

Розвиток навичок читання вимагає багато повторення й циклічного повернення (тобто повторення вивченої інформації), особливо для дітей з особливими освітніми потребами. Значні перерви руйнують ці навички, тому довгі літні канікули можуть відкинути дітей у навчанні назад. Відомо, що учні, які систематично читають під час канікул, домагаються кращих результатів у навчанні.

Яким би не був рівень читання вашої дитини, ви можете успішно його підтримувати, залучаючи до цікавих і повчальних занять, пов'язаних з читанням. Ці заняття повинні бути зосереджені на збагаченні мови, швидкості читання й розумінні прочитаного матеріалу, адаптовані для різних вікових груп і рівнів розвитку відповідних навичок.

Мовні заняття: ігри у слова

Розвиток багатого словникового запасу допоможе дитині покращити свої навички читання та сприймати все більш і більш складні тексти. Ось кілька простих ігор, в які можна грати під час літніх подорожей або перебування вдома.

  • «Назви синоніми слова...?» У цій грі дитина отримує бали за кожен синонім, який вона придумає. Запитайте дитину, наприклад, «Які є синоніми до слова «диван»?». Вона, швидше за все, зможе назвати такі слова, як «ліжко» або «кушетка». Для того щоб допомогти їй розвивати словниковий запас, ви можете додати слова «софа» й «тахта», описавши особливості цих предметів меблів.
  • Побудова речень. Фахівці рекомендують допомагати дитині вибудовувати речення, покращуючи тим самим словниковий запас для опису будь-чого. Наприклад, запропонуйте дитині подивитись на квітку й назвати її колір. Потім побудуйте повне речення («Ця квітка червона») і попросіть дитину повторити. Потім попросіть її дати вам додаткову інформацію про квітку. Якщо ваша дитина каже, що у квітки зелене листя, допоможіть їй включити цю деталь у речення: «У червоної квітки зелене листя». Продовжуйте додавати деталі, поки дитина не побудує довге речення, наприклад, «У моєму гарному саду росте червона квітка з зеленим листям».
  • Настільні ігри. В ігри «Поясни слово», «Ерудит», «Зрозумій мене» та інші дитина може з цікавістю грати годинами безперервно. Ви можете створити систему нарахування бонусних балів за довгі слова або за використання слів, ... Читати далі »
Категорія: Екскурсії / Зустрічі / Педагогіка партнерства | Переглядів: 210 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 08.08.2017 | Коментарі (0)

Категорія: Виховні заходи | Переглядів: 216 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.06.2017 | Коментарі (0)

Категорія: Відкриті уроки | Переглядів: 239 | Додав: shpakirina23 | Дата: 12.09.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Відкриті уроки | Переглядів: 253 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 09.09.2016 | Коментарі (0)

Категорія: Відкриті уроки | Переглядів: 347 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.09.2016 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 »