Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 13
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

“Розвантаження та оновлення програм початкової школи”

Мої статті | Переглядів: 177 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.08.2016 | Коментарі (1)

Моя мета – навчити дітей писати грамотно.

Саме цьому сприяють інтерактивні технології навчання, які я використовую у своїй роботі. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної, позитивної взаємодії всіх учнів. Відбувається колективне, групове, індивідуальне навчання у співпраці, коли вчитель і учень-рівноправні суб'єкти навчання. В результаті організації навчальної діяльності за таких умов у класі створюється атмосфера взаємодії, співробітництва, що дає змогу мені стати справжнім лідером дитячого колективу. Організація інтерактивного навчання передбачає використання дидактичних і рольових ігор, моделювання життєвих ситуацій, створення проблемної ситуації. Вирішення певних проблем відбувається переважно у груповій формі. Але не слід плутати інтерактивне навчання з груповими формами роботи, які компенсують всі недоліки фронтальної та індивідуальної роботи. Групова форма роботи передбачає навчання однією людиною групи учнів; всі учні групи працюють над одним завданням разом із наступним контролем результатів.

Мої статті | Переглядів: 706 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Учнівські зошити у початковій школі можна розділити на дві групи. Це зошити звичайні і зошити з друкованою основою.

У програмі початкових класів записані вимоги до ведення зошитів з української мови, математики, російської мови, яких обов'язково дотримуються всі вчителі початкових класів.

Контроль за веденням зошитів здійснюється за такими параметрами:

Ø     регулярність і якість перевірки;

Ø     дотримання нормативних вимог;

Ø     система роботи над помилками;

Ø     різноманітність видів письмових робіт;

Ø     дотримання єдиного орфографічного і каліграфічного режиму;

Ø     зовнішній вигляд зошитів;

Ø     дозування домашніх завдань;

Ø     оформлення малюнків, графіків.

Мої статті | Переглядів: 514 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Успіх має величезне значення в житті людей. Про це говорить вислів Сухомлинського: «Дитина повинна бути переконана, що успіхом він зобов'язаний, перш за все, самому собі. Допомога вчителя, якою б ефективною вона не була, все одно повинна бути прихованою. Варто дитині відчути, що відкриття зроблене за допомогою подачі вчителя радість успіху може померкнути».

Головна мета діяльності вчителя полягає в тому, щоб створити кожній дитині ситуацію успіху на уроці і дати йому можливість пережити радість досягнення, усвідомити свої здібності, повірити в себе.

Мої статті | Переглядів: 439 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Творчі здібності має кожна дитина.

Задача вчителя – побачити індивідуальні здібності та інтереси кожного учня і створити умови для самореалізації.

Діяльність учителів щодо забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей та інтересів повинна бути направлена на розвиток у дітей уваги, пам'яті, уяви, мислення,мовлення, сприйняття, самодисципліни.

Мої статті | Переглядів: 1155 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Педагог стоїть перед задачею поставити учбовий матеріал, методику, дидактику на службу фізичному, душевному і духовному розвитку. Для того, щоб це зробити потрібен шлях саморозвитку.

Мої статті | Переглядів: 463 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» у 2012 – 2013 н.р. було розпочато поступове впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти.

Інформую про те, що було зроблено для організації навчально-виховного процесу.

Мої статті | Переглядів: 572 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 09.04.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-13