Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

“Розвантаження та оновлення програм початкової школи”

Мої статті | Переглядів: 177 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.08.2016 | Коментарі (1)

Моя мета – навчити дітей писати грамотно.

Саме цьому сприяють інтерактивні технології навчання, які я використовую у своїй роботі. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної, позитивної взаємодії всіх учнів. Відбувається колективне, групове, індивідуальне навчання у співпраці, коли вчитель і учень-рівноправні суб'єкти навчання. В результаті організації навчальної діяльності за таких умов у класі створюється атмосфера взаємодії, співробітництва, що дає змогу мені стати справжнім лідером дитячого колективу. Організація інтерактивного навчання передбачає використання дидактичних і рольових ігор, моделювання життєвих ситуацій, створення проблемної ситуації. Вирішення певних проблем відбувається переважно у груповій формі. Але не слід плутати інтерактивне навчання з груповими формами роботи, які компенсують всі недоліки фронтальної та індивідуальної роботи. Групова форма роботи передбачає навчання однією людиною групи учнів; всі учні групи працюють над одним завданням разом із наступним контролем результатів.

Мої статті | Переглядів: 706 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Учнівські зошити у початковій школі можна розділити на дві групи. Це зошити звичайні і зошити з друкованою основою.

У програмі початкових класів записані вимоги до ведення зошитів з української мови, математики, російської мови, яких обов'язково дотримуються всі вчителі початкових класів.

Контроль за веденням зошитів здійснюється за такими параметрами:

Ø     регулярність і якість перевірки;

Ø     дотримання нормативних вимог;

Ø     система роботи над помилками;

Ø     різноманітність видів письмових робіт;

Ø     дотримання єдиного орфографічного і каліграфічного режиму;

Ø     зовнішній вигляд зошитів;

Ø     дозування домашніх завдань;

Ø     оформлення малюнків, графіків.

Мої статті | Переглядів: 514 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Успіх має величезне значення в житті людей. Про це говорить вислів Сухомлинського: «Дитина повинна бути переконана, що успіхом він зобов'язаний, перш за все, самому собі. Допомога вчителя, якою б ефективною вона не була, все одно повинна бути прихованою. Варто дитині відчути, що відкриття зроблене за допомогою подачі вчителя радість успіху може померкнути».

Головна мета діяльності вчителя полягає в тому, щоб створити кожній дитині ситуацію успіху на уроці і дати йому можливість пережити радість досягнення, усвідомити свої здібності, повірити в себе.

Мої статті | Переглядів: 439 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Творчі здібності має кожна дитина.

Задача вчителя – побачити індивідуальні здібності та інтереси кожного учня і створити умови для самореалізації.

Діяльність учителів щодо забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей та інтересів повинна бути направлена на розвиток у дітей уваги, пам'яті, уяви, мислення,мовлення, сприйняття, самодисципліни.

Мої статті | Переглядів: 1155 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Педагог стоїть перед задачею поставити учбовий матеріал, методику, дидактику на службу фізичному, душевному і духовному розвитку. Для того, щоб це зробити потрібен шлях саморозвитку.

Мої статті | Переглядів: 463 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 25.06.2015 | Коментарі (0)

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» у 2012 – 2013 н.р. було розпочато поступове впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти.

Інформую про те, що було зроблено для організації навчально-виховного процесу.

Мої статті | Переглядів: 572 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 09.04.2015 | Коментарі (0)

  1. Мультимедіа – це засіб пізнання.
  2. Пізнавальна діяльність мультимедійних технологій, що вчаться через використання.
  3. Покрокове впроваджен-ня комп'ютерних технологій в учбовий процес.
  4. Навички роботи з мультимедійними програмними засобами.
  5. Методика використання мультимедіа технологій на уроці.
  6. Триєдина дидактична мета уроку.
  7. Вдосконалення системи управління навчанням на різних етапах уроку.
  8. Переваги використання мультимедійних презентацій.
  9. Рекомендації по розробці мультимедійних презентацій.
Мої статті | Переглядів: 1603 | Додав: Ірина_Шпак | Дата: 08.04.2015 | Коментарі (0)